Wysiwyg poziom rozszerzony

Prowadzący:

Michał Fiodorow

Czas trwania:

10.00 – 16.00 (6 godzn)

Certyfikat ukończenia:

TAK

Miejsce szkolenia:

Prolight Sp. z o.o.

Koszt szkolenia:

500 zł brutto

Szkolenie na poziomie rozszerzonym z oprogramowania Wysiwyg od Cast Software przeznaczone jest dla osób, które miały wcześniej styczność z programem lub wzięły wcześniej udział w szkoleniu od podstaw. Wiedza zdobyta na szkoleniu umożliwi storzenie zaawansowanego projektu wirtualnej scenografii oświetleniowej i przekazania go dalej w postaci wizualizacji, schematów rozmieszczeń urządzeń czy tabeli podsumowujących użyty sprzęt, jak również podłączenie zewnętrznej kosolety oświetleniowej czy mediaserwera i stworzenie pełnej wizualizacji i preprogramingu.

Poruszane zagadnienia:

  • tworzenie sceny z wykorzystaniem biblioteki obiektów, kratownic i urządzeń oświetleniowych
  • dodanie do sceny ekranów LED, projektorów i mechaniki scenicznej
  • praca w zakładce design, projektowanie widoków i przejść między nimi
  • projektowanie widoków i przejść między nimi z wykorzystaniem oświetlenia, multimediów i mechaniki scenicznej
  • zapis z widoku 3d do grafiki statycznej i animacji z ruchem kamery
  • łączenie programu z konsoletą oświetleniową
  • projektowanie sceny pod wykorzystanie w systemie Blacktrax

 

Szkolenie bez ustalonego terminu. Terminie ustalany w momencie uzbierania minimalnej liczby uczestników: 6 os.


Na szkolenie prosimy zabrać swoje komputery, na których będą Państwo pracować. Poniżej minimalne wymagania odnośnie komputerów:

  • Intel Core i5 / i7 / i7 “Extreme Edition” or equivalent AMD processor, quad-core or better, 2.4 GHz or better
  • Windows 7 with Service Pack 1 or Windows 8.1, or Windows 10
  • MAC computer with Intel Processor platforms running Windows 7 with Service Pack 1 or Windows 8.1, or Windows 10, running via Bootcamp
  • 8GB RAM or better, configured for dual-, triple- or quad-channel operation (depending on the memory architecture supported by the system processor)
  • 2GB free disk space (NTFS file system)
  • Free USB port
  • OpenGL-accelerated “gaming-level” video card, with 3GB (or better) video memory and OpenGL 4.3 support required for Alpha Shadow features using Volumetric Beams in Shaded Views
X