Wysiwyg poziom podstawowy

Prowadzący:

Michał Fiodorow

Czas trwania:

10.00 – 16.00 (6 godzn)

Certyfikat ukończenia:

TAK

Miejsce szkolenia:

Prolight Sp. z o.o.

Koszt szkolenia:

400 zł brutto

Szkolenie na poziomie podstawowym z oprogramowania Wysiwyg od Cast Software przeznaczone jest dla osób, które nie miały z nim wcześniej styczności lub chcą nauczyć się obsługi tego programu od podstaw. Wiedza zdobyta na szkoleniu to niezbędne minumum niezbędne do storzenia projektu wirtualnej scenografii oświetleniowej i przekazania go dalej w postaci wizualizacji, schematów rozmieszczeń urządzeń czy tabeli podsumowujących użyty sprzęt. Takie projekty wykorzystywane są na średnich i większych wydarzeniach, w których instalowane jest oświetlenie efektowe, multimedia czy mechanika sceniczna.

Poruszane zagadnienia:

  • zapoznanie się z interfejsem, importowanie plików DWG/DXF, PDF, SKP, OBJ, MAX, praca na wielu monitorach, wykorzystanie myszki 3D
  • zaawansowana praca z konstrukcjami: automatyczne łączenie i przyciąganie kratownic, odbijanie lustrzane
  • praca z wbudowaną biblioteką urządzeń i elementów scenograficznych – tworzenie własnej biblioteki
  • ekrany projekcyjne i LED – tworzenie, konfiguracja, podział na strefy, przypisywanie grafik, filmów, wejść „na żywo, wirtualnych kamer
  • projektowanie scen świetlnych, zapis do pliku graficznego
  • tworzenie plotów: opisy, wymiarowanie, własne legendy i tabelki
  • budowanie scen statycznych i dynamicznych (cue listy) w zakładce design

 


Na szkolenie prosimy zabrać swoje komputery, na których będą Państwo pracować. Poniżej minimalne wymagania odnośnie komputerów:

  • Intel Core i5 / i7 / i7 “Extreme Edition” or equivalent AMD processor, quad-core or better, 2.4 GHz or better
  • Windows 7 with Service Pack 1 or Windows 8.1, or Windows 10
  • MAC computer with Intel Processor platforms running Windows 7 with Service Pack 1 or Windows 8.1, or Windows 10, running via Bootcamp
  • 8GB RAM or better, configured for dual-, triple- or quad-channel operation (depending on the memory architecture supported by the system processor)
  • 2GB free disk space (NTFS file system)
  • Free USB port
  • OpenGL-accelerated “gaming-level” video card, with 3GB (or better) video memory and OpenGL 4.3 support required for Alpha Shadow features using Volumetric Beams in Shaded Views
X